Porządek obrad
1.
Otwarcie i ustalenie porządku posiedzenia.
2.
Informacja Centrum Kultury w Pleśnej na temat oferty wakacyjnej i wykorzystania obiektów pozostających w dyspozycji Centrum.
3.
Analiza i wyrażenie opinii do sprawozdania z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i wolontariacie za 2024 rok.
4.
Analiza i wyrażenie opinii do sprawozdania Wójta Gminy Pleśna z wykonania budżetu za rok 2024.
5.
Analiza i wyrażenie opinii do projektów uchwał w sprawach:
a)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pleśna za 2024 rok,
b)
oceny raportu o sytuacji ekonomiczno- finansowej Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pleśnej.
c)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pleśna na lata 2025-2035,
d)
zmian Uchwały Budżetowej Gminy Pleśna na 2025 rok,
e)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości gruntowej położonej w Pleśnej.
f)
zasad i trybu udzielania mieszkańcom gminy Pleśna wsparcia z budżetu Gminy przy dofinansowaniu z budżetu Województwa Małopolskiego w zakresie nieodpłatnego przekazania kompostowników przydomowych w 2025 r.,
g)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia,
6.
Zapytania i wnioski – odpowiedzi.